Sau de ce ai nevoie de o harta in vanzari. Pentru vanzator procesul de vanzare al companiei nu e important. Ii este mult mai aproape propriul lui proces de vanzare pentru ca acesta ii aduce performanta. Vanzatorul stie exact ce are de facut in fiecare luna. Ce oportunitati sunt deschise, cu cine va inchide saptamana viitoare si cat de aproape sau departe e de target. Celalalt proces, al companiei, lui doar ii consuma timp.

Procesul de vanzare al companiei ajuta managerii sa dea directia corecta si sa orienteze business-ul pe termen mediu si lung. Pentru a conduce corect acest proces managerii au nevoie de informatii despre potentialii clienti informatii pe care le strang si prin oamenii de vanzari. Aceste informatii sunt prelucrate si se intorc la vanzari sub forma de leaduri,  produse, promotii, discount-uri si campanii de vanzari.

Daca vrem sa castigam vanzatorii in acest proces de creare a unei harti cu ajutorul careia compania navigheaza printre clienti si competitie, trebuie sa oferim vanzatorilor instrumente corecte, eficace si sa le aratam cum ne ajuta informatiile de la ei sa construim instrumente care sa ii ajute sa-si faca targetul. Altfel data viitoare cand o sa cerem informatii despre date de contact, volume de afaceri, sau competitie, vanzatorii vor simti ca au de facut o munca suplimentara care nu se intoarce catre ei si provocarile lor.